تعمیر جاروبرقی پاناسونیک با گارانتی


تعمیر جاروبرقی پاناسونیک Panasonic در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران توسط خدمات نمایندگی تعمیرات در محل عیب یابی و رفع عیب میگردد. اگر دستگاه شما دچار مشکل شده است، برای رفع عیب با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک مجله تعمیر به شمارهی 02191094405 تماس بگیرید تا از قطعات فابریک و خدمات با کیفیت بهرهمند شوید. کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره رایگان در خصوص برطرف کردن ایرادات جاروبرقی هستند.
تعمیر جاروبرقی پاناسونیک از کارهای تخصصی و پیچیده ای است که باید توسط متخصصان مجرب و دوره دیده انجام شود. مجله تعمیر مرکز تخصصی تعمیرات جاروبرقی در تهران است که با سال ها تجربه و استخدام تکنسین های کاردان و باتجربه، صفر تا صد مشکلات جاروبرقی پاناسونیک را با بهره گیری از تجهیزات مدرن و استفاده از قطعات اورجینال، به بهترین شکل انجام می دهد.
نحوه ثبت درخواست تعمیر جاروبرقی پاناسونیک
چنانچه صاحبان جاروبرقی پاناسونیک تمایل دارند تا تعمیر این دستگاهها در منزل و بدون جابه جایی انجام شود، می توانند از طریق راههای ارتباطی موجود، درخواست تعمیر جاروبرقی پاناسونیک در مجله تعمیر را به ثبت برسانند. برای ارسال درخواست در مجله تعمیر کافیست روی گزینه “ثبت درخواست آنلاین” در بالای صفحه سایت مجموعه کلیک شود.
با کلیک روی این گزینه فرم کوچکی باز می شود که در آن باید اطلاعاتی چون نام، شماره تماس و علت خرابی جاروبرقی پاناسونیک ثبت شود. زمانی که این فرم ارسال شود، کارشناسان با شماره درج شده در فرم تماس می گیرند و زمان اعزام تعمیرکاران به آدرس موردنظر را اعلام می کنند. همچنین می توان از طریق تماس با شمارههای درج شده در سایت مجله تعمیر، اقدامات لازم برای ثبت درخواست تعمیر جاروبرقی پاناسونیک و اعزام تعمیرکار را در مدت زمان کوتاهی انجام داد.
خدمات تعمیر جاروبرقی در مجموعه فیکس مگزین به 3 صورت انجام میشود:
- خدمات در محل
- دریافت و تحویل توسط پیک مجموعه
- مراجعه حضوری به کارگاه (برای مشاهده آدرس به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.)
انتخاب هر روش بر عهده مشتری خواهد بود. برای جزئیات بیشتر میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید.
هزینه تعمیر جاروبرقی پاناسونیک
هزینه تعمیر جاروبرقی پاناسونیک در مجله تعمیر براساس نرخ نامه ای که از اتحادیه صنف تعمیرکاران استان تهران ارسال شده است، از مشتری دریافت می شود. این یک مزیت برای مشتریان به حساب می آید؛ چراکه با این کار هزینه تعمیر جاروبرقی پاناسونیک بیشتر از 70 درصد کاهش پیدا می کند. به علاوه تکنسینهای استخدام شده در مجله تعمیر موظف هستند کم هزینهترین و بهترین روش را برای تعمیر انتخاب کنند.
در جدول زیر نرخ حدودی برخی از هزینه های تعمیر جاروبرقی پاناسونیک آمده است؛ اما اگر فردی میخواهد تا زمان رسیدن تعمیرکار، از نرخ خدمات مطلع شود، میتواند از طریق شمارههای موجود با کارشناسان ارتباط برقرار کند و بعد از شرح علت خرابی، از هزینه تعمیرات مطلع شود.
قطعات جاروبرقی | هزینه تعمیرات جاروبرقی |
---|---|
بلبرینگ | 130/000 الی 210/000 تومان |
پروانه | 95/000 الی 140/000 تومان |
سیم پیچی موتور | 295/000 الی 365/000 تومان |
ذغال | 85/000 الی 130/000 تومان |
بوش | 90/000 الی 140/000 تومان |
بالشتک | 90/000 الی 140/000 تومان |
سیم جمع کن | 140/000 الی 670/000 تومان |
موتور | 750/000 الی 1/350/000 تومان |
ترموستات | 135/000 الی 230/000 تومان |
سرویس | 160/000 الی 240/000 تومان |
مزیتهای تعمیر جاروبرقی پاناسونیک در نمایندگی تخصصی مجله تعمیر
اگر جاروبرقی پاناسونیک خود را به تکنسینهای متخصص ما در مجله تعمیر بسپارید، مزایایی به شما تعلق میگیرد که تضمینکننده خدمات ما هستند. در بسیاری از مراکز تعمیراتی که تجربه کافی در زمینه تعمیرات جاروبرقی ندارند، هیچگونه مزایایی در نظر گرفته نمیشود و صرفاً دستگاه جهت تعمیر پذیرش میشود و پس از تعمیرات با هزینه هنگفت، دستگاه به شما تحویل داده میشود. اگر مجدداً دستگاه به هر دلیلی خراب شد، شما ناچار به پرداخت هزینه مازاد جهت تعمیرات خواهید بود.
ما در مجله تعمیر با بیش از ۳۰ سال سابقه تعمیرات لوازم برقی خانگی، آماده ارائه تمامی خدمات هستیم تا مشکل جاروبرقی شما را یکبار برای همیشه حل کنیم. از این رو، جهت اطمینان خاطر شما عزیزان، مزایایی را در نظر گرفتهایم که با استفاده از آنها میتوانید با خیالی آسوده دستگاه خود را به تکنسینهای ما بسپارید. این مزایا به عنوان اعتبار خدمات ما به شما عزیزان است.
مزایا شامل:
- تعمیرات تخصصی جاروبرقی پاناسونیک با ابزارهای روز دنیا.
- تعمیرات تخصصی قطعات جاروبرقی پاناسونیک.
- استفاده از تعمیرکاران باتجربه جاروبرقی پاناسونیک.
- ارائه گارانتی خدمات بهصورت رسمی با مهر شرکت مجله تعمیر.
- تعمیر قطعات بهجای تعویض آنها.
- اعزام پیک رایگان.
- عیبیابی رایگان جاروبرقی پاناسونیک در حضور شما.
تعمیر جاروبرقی پاناسونیک چه زمان ضروری است؟
بسیاری از ما ممکن است فکر کنیم که تنها زمانی که یک دستگاه کاملاً خراب شود و از کار بیفتد، نیاز به تعمیر دارد و تا قبل از آن نیازی به رسیدگی نیست. اما این یک باور اشتباه است! بهترین زمان برای تعمیر جاروبرقی پاناسونیک، مشاهده اولین نشانههای خرابی دستگاه است.
اگر در این مرحله دستگاه را به تعمیرگاه منتقل کنید، میتوان بدون نیاز به تعویض قطعات، مشکل را با تعمیرات جزئی و تخصصی برطرف کرد. بنابراین، توصیه میشود هرگز منتظر نمانید تا جاروبرقی کاملاً از کار بیفتد و روشن نشود تا به فکر تعمیر بیفتید!
عیبیابی جاروبرقی پاناسونیک
در صورتی که جاروبرقی پاناسونیک شما دچار خرابی میشود و آن را به تعمیرگاه پاناسونیک منتقل میکنید، باید در ابتدا با استفاده از ابزارهای روز دنیا و تکنسینهای متخصص و مجرب عیبیابی شود. عیبیابی جاروبرقی پاناسونیک یک پروسه مهم است و اگر به درستی انجام نشود، ممکن است مجبور شوید هزینه زیادی برای تعمیر جاروبرقی پاناسونیک بپردازید و در نهایت مشکل دستگاه شما برطرف نشود. بنابراین، بهتر است به مرکز تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک مراجعه کنید.
ما در مجله تعمیر به عنوان مرکز تخصصی تعمیر جاروبرقی پاناسونیک، با استفاده از بروزترین ابزارهای تعمیراتی و تکنسینهای مجرب، آماده عیبیابی دستگاه شما هستیم تا مشکل را ریشهیابی کنیم و نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید. خدمات عیبیابی جاروبرقی در مجموعه مجله تعمیر بهصورت کاملاً رایگان انجام میشود.
1. تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی
سیم جمع کن جاروبرقی پاناسونیک همانند سایر قسمتهای جاروبرقی دارای طول عمر مفید است و در صورت خرابی این قطعه، جاروبرقی با مشکلاتی مانند قطعی برق و عدم جمع شدن سیم بهطور خودکار مواجه خواهد شد. این خرابی میتواند بر اتصالات دستگاه نیز تأثیر بگذارد! کارشناسان مجله تعمیر توصیه میکنند به هیچ وجه سیم برق جاروبرقی پاناسونیک را تا انتها بیرون نکشید تا از بروز مشکلات جلوگیری شود. اگر سیم جمع کن به هر دلیلی خراب شد، بهتر است بدون داشتن دانش کافی، اقدام به باز کردن بدنه جاروبرقی نکنید و دستگاه را به نزدیکترین شعبه تعمیراتی منتقل کنید تا این مشکل توسط تکنسینهای مجرب رفع شود. توجه داشته باشید که تعمیر این قطعه بستگی به نوع خرابی دارد.
سیم جمع کن جاروبرقی پاناسونیک از بخشهای مختلفی تشکیل شده که شامل موارد زیر است:
- ترمز
- قرقره
- شاخک فنری جاروبرقی


2. روشن نشدن جاروبرقی پاناسونیک
اگر جاروبرقی پاناسونیک شما به هر دلیلی روشن نشود، ممکن است فکر کنید که دستگاه دیگر از کار افتاده و باید به فکر خرید دستگاه جدیدی باشید! اما اینگونه نیست و مشکل ممکن است صرفاً ناشی از دلایل دیگری باشد. تنها دلیل روشن نشدن جاروبرقی، خرابی موتور نیست و دلایل دیگری نیز وجود دارند:
- مشکل در اتصالات برقی
ابتداییترین موردی که باید بررسی کنید، پریز و دوشاخه برق جاروبرقی پاناسونیک است. اگر با این مشکل مواجه شدید، اتصالات دستگاه را بررسی کنید تا اگر قطع و وصلی وجود داشت، آن را رفع کنید. در صورت خرابی دوشاخه برق، باید آن را تعمیر کنید و اگر قابل تعمیر نبود، باید تعویض نمایید.
- پر شدن کیسه جاروبرقی
اگر کیسه جاروبرقی پاناسونیک پر باشد، دستگاه فضایی برای جمعآوری زبالههای اضافی نخواهد داشت و فشار بیش از اندازهای به موتور وارد میشود که مانع روشن شدن آن خواهد شد. توصیه میشود پیش از روشن کردن جاروبرقی، کیسه آن را بررسی کنید و در صورت پر بودن، آن را تخلیه یا تعویض کنید. جهت تهیه کیسه جاروبرقی پاناسونیک میتوانید به مرکز تعمیر جاروبرقی در تهران و سایر استانهای کشور مراجعه کنید.
- خرابی کلید روشن/خاموش
کلیدهای موجود بر روی جاروبرقی ممکن است ساده به نظر برسند، اما از کلیدیترین و حیاتیترین قطعات در ارسال فرمانها به اجزا هستند و ممکن است در اثر ضربه یا استفاده نادرست دچار خرابی شوند. یکی از این کلیدها، کلید پاور جاروبرقی پاناسونیک است که در صورت شکستن آن، دستگاه روشن نخواهد شد. برای رفع این مشکل باید به مراکز تعمیر جاروبرقی پاناسونیک مراجعه کنید تا این مشکل توسط تکنسینهای مجرب بررسی و حل شود.
- خرابی رله
رله جاروبرقی پاناسونیک وظیفه قطع و وصل کردن جریان برق را بر عهده دارد و در صورتی که دچار خرابی شود، با مشکل روشن نشدن جاروبرقی پاناسونیک روبرو خواهید شد و نمیتوانید از دستگاه استفاده کنید. این مشکل نیاز به بررسی دارد و باید دستگاه را به مراکز تعمیراتی منتقل کنید تا توسط تکنسین تعمیر جاروبرقی پاناسونیک، رفع گردد.


3. کاهش مکش جاروبرقی پاناسونیک
کاهش مکش جاروبرقی پاناسونیک از رایجترین مشکلات است که ممکن است با آن مواجه شوید. جای نگرانی نیست، چرا که میتوانید این خرابی را به سادگی در خانه بررسی کنید. اما اگر با امتحان کردن روشهای مختلف نتوانستید مشکل را رفع کنید، بهتر است به نمایندگی تعمیر جاروبرقی پاناسونیک مراجعه کنید.
دلایل کاهش قدرت مکش جاروبرقی عبارتند از:
- کثیفی فیلتر
اکثر جاروبرقیهای نسل جدید دارای دو فیلتر هستند که هر یک وظیفه متفاوتی دارند. یکی از فیلترها از رسیدن گرد و غبار به موتور جلوگیری میکند و دیگری مانع پخش گرد و غبار به بیرون از دستگاه میشود. اگر فیلتر جاروبرقی پاناسونیک را در زمانهای مشخص تعویض نکنید، ممکن است کثیف شود و منجر به کاهش مکش جاروبرقی گردد. بهتر است ماهیانه فیلتر را بررسی کنید. عمر مفید فیلتر بستگی به نحوه استفاده شما از جاروبرقی دارد.
- تنظیمات اشتباه
اگر مکش جاروبرقی پاناسونیک کاهش یافته، ممکن است تمامی قطعات سالم باشند و فقط تنظیمات به درستی انتخاب نشده باشد. توصیه میشود با مطالعه دفترچه راهنمای جاروبرقی پاناسونیک، این مشکل را بررسی کنید. معمولاً تنظیمات قدرت مکش روی بدنه جاروبرقی قرار دارند و میتوانید با استفاده از این دکمهها، مکش را تنظیم کنید. به یاد داشته باشید که افزایش اندازه لوله جاروبرقی موجب کاهش مکش خواهد شد.
- گرفتگی لوله خرطومی
گرفتگی لوله خرطومی جاروبرقی پاناسونیک یا دیگر اتصالات سبب کاهش مکش خواهد شد و عملیات جمعآوری زبالهها به درستی انجام نمیشود.
از این رو بهتر است در زمانهای معین با آب فشار قوی تمامی اتصالات را شستشو دهید تا مکش جاروبرقی با مشکل مواجه نشود. اگر لوله خرطومی جاروبرقی دچار پارگی شده، هم میتوانید آن را تعمیر کنید و هم تعویض نمایید؛ در غیر این صورت ممکن است منجر به داغ شدن جاروبرقی شود.
- نشتی هوا در دستگاه
اگر هوا از بخشی از دستگاه وارد جاروبرقی شود، مکش آن کاهش مییابد و کارایی دستگاه مختل خواهد شد. این مشکل اغلب به دلیل نصب نادرست اتصالات رخ میدهد. هنگام نصب لوله جاروبرقی پاناسونیک دقت لازم را به خرج دهید. در صورت پارگی لوله، باید به مرکز تعمیر جاروبرقی پاناسونیک مراجعه کنید تا مشکل رفع گردد.


4. خاموش شدن جاروبرقی پاناسونیک
مشکل خاموش شدن جاروبرقی پاناسونیک در حین کار به دلایل مختلفی رخ میدهد که یکی از رایجترین آنها استفاده مکرر بدون استراحت است. لازم است در حین استفاده از دستگاه هر ۳۰ دقیقه یک بار به جاروبرقی استراحت دهید. عدم رعایت این نکته میتواند باعث از کار افتادن و یا حتی ذوب شدن اجزای داخلی جاروبرقی شود.
همچنین توجه داشته باشید که هیچگونه گرفتگی در اجزای دستگاه وجود نداشته باشد؛ در غیر این صورت گرفتگیها فشار اضافی به موتور وارد کرده و سبب خاموش شدن جاروبرقی خواهد شد.
اگر هنوز مشکل جاروبرقی شما برطرف نشده است، به تعمیرگاه جاروبرقی پاناسونیک در غرب تهران مراجعه نمایید تا تکنسینهای مجرب مشکل را رفع کنند.
5. علت صدای زیاد جاروبرقی پاناسونیک
صدای زیاد هنگام کار کردن جاروبرقی معمولاً به دلیل کار کردن موتور است و طبیعی به نظر میرسد. اما اگر این صدا بیشتر از حد معمول و آزاردهنده باشد، نشاندهنده خرابی در جاروبرقی است. دلایل این مشکل شامل موارد زیر است:
- خرابی لاستیک نگهدارنده
جاروبرقی به دلیل سرعت بالای موتور لرزشهای زیادی دارد و لاستیکهای نگهدارنده برای جلوگیری از تولید سر و صدای اضافی به کار میروند. این لاستیکها به دلیل فرسودگی کارایی خود را از دست میدهند و باعث تولید صدای بیش از حد میشوند.
- شکستگی قطعات داخلی
استفاده نادرست یا وارد شدن ضربه به جاروبرقی میتواند سبب شل شدن یا کنده شدن قطعات داخلی شود و این مشکل منجر به افزایش صدای جاروبرقی پاناسونیک خواهد شد. توصیه میشود سالیانه جاروبرقی را سرویس کنید.
- عدم روغنکاری قطعات
این مشکل معمولاً به دلیل فرسودگی و پایان عمر مفید قطعات رخ میدهد. فرسودگی را میتوان با روغنکاری به موقع رفع کرد؛ اما اگر با این کار مشکل برطرف نشد، به مرکز تعمیر جاروبرقی پاناسونیک مراجعه نمایید.


6. تعمیر و تعویض موتور جاروبرقی پاناسونیک
موتور جاروبرقی پاناسونیک از اصلیترین قطعات این دستگاه است و عدم کارکرد درست آن، سبب از کار افتادن کل دستگاه میشود. موتور وظیفه جمعآوری زبالهها را بر عهده دارد و در صورت عدم کارکرد آن، جاروبرقی شما غیرقابل استفاده خواهد بود. در اکثر مواقع موتور قابل تعمیر است و نیازی به تعویض آن نیست، اما در صورت مراجعه به مراکز غیرمجاز ممکن است بدون تعمیر، اقدام به تعویض آن کنند.
نکات نگهداری از جاروبرقی پاناسونیک
برای افزایش عمر مفید جاروبرقی پاناسونیک و جلوگیری از مشکلات اساسی، توصیه میشود نکات زیر را رعایت کنید:
جاروبرقی را از دسترس کودکان دور نگه دارید.
- زمانی که استفادهای از جاروبرقی ندارید، آن را از برق بکشید.
- از جاروبرقی برای جمعآوری اشیای تیز و ماسه استفاده نکنید.
- برای جابجایی جاروبرقی، فقط از دستگیره استفاده کنید.
- بدون بررسی کیسه جاروبرقی پاناسونیک، آن را روشن نکنید.
- از فشردن دکمههای جاروبرقی با اجسام تیز پرهیز کنید.
- از محافظ برق استاندارد استفاده کنید.
- از جارو کردن فضاهای باز بپرهیزید.
- از وارد کردن ضربه به دستگاه جلوگیری کنید.
- لوله خرطومی جاروبرقی پاناسونیک را بهطور مرتب بررسی کنید.
- در حین استفاده از جاروبرقی، به آن استراحت کافی دهید.
- اگر دوشاخه برق جاروبرقی دچار پارگی شده است، آن را به برق متصل نکنید.
سرویس جاروبرقی پاناسونیک چگونه از خرابیهای آن جلوگیری میکند؟
هدف از سرویس جاروبرقی پاناسونیک این است که دستگاه شما بهطور تخصصی بررسی شود تا اگر مشکلی در آن وجود دارد، با تعمیرات جزئی برطرف گردد و مانع بروز خرابیهای گسترده در این دستگاه شوید. به این ترتیب، طول عمر مفید جاروبرقی پاناسونیک شما افزایش خواهد یافت و میتوانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید. بنابراین، توصیه میشود هر ۶ ماه یکبار اقدام به سرویس دورهای جاروبرقی پاناسونیک توسط تعمیرکار متخصص نمایید.
سوالات متداول
در این بخش سوالات متداول مشتریان جمع آوری شده است. اگر سوال شما در این بخش نبود، در بخش نظرات آن را مطرح کنید تا متخصصان فیکس مگزین به آن پاسخ دهند.
سوال خود را دقیق مطرح کنید تا جواب دقیقی از کارشناسان ما بگیرید.
(ایمیل برای آگاهسازی شما از جواب کامنتتان است، با دقت وارد نمایید)